среда, 1 июня 2016 г.

Модуль 9-10-11

Модуль 9


Цей модуль допоміг мені зрозуміти як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні. Як я можу задовольнити різноманітні потреби учнів.
Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.

Модуль 10

Цей модуль мені допоміг як можна ефективно використовувати комп’ютерні технології для підтримки та оцінювання навчання учнів.

Модуль 11

Ось і закінчився тренінг. Було нелегко працювати, але дуже цікаво. Зростала поступово зацікавленність, а потім прийшло розуміння того, що можна працювати по-новому, творчо.Навчання 21 століття повинно використовувати нові комп’ютерні технології для навчання учнів, щоб підготовити їх до самореалізації в сучасному світі. Завдяки цьому тренінгу я отримала знання та навички, щоб допомогти учням в їх роботі та творчому розвитку. А також відкрила для себе багато цікавих можливостей для роботи над проектами.

Комментариев нет:

Отправить комментарий